Cele mai tari branduri

Traim niste vremuri framantate. Companii, grupuri financiare ca Merill Lynch, Citi si Morgan Stanley se numara prin companiile care au coborat dramatic in topul „The Best Global Brands”.

Pentru a opta oara consecutiv, Coca-Cola isi pastreaza pozitia de lider al clasamentului. IBM a trecut pe doi in locul Microsoft, care a trecut pe trei si, binenteles o alta miscare deosebit de interesanta, Google a intrat in Top Ten.

Permutarile din clasamentul Best Global Brands confirma faptul ca pietele de credit afecteaza brandurile din sectorul financiar, inlcuzand Merrill Lynch (ajuns de pe locul 22 pe 34) si Citi (coborat de pe 11 pe 19). Chiar si astfel, exista branduri care au supravietuit amentintarilor din mediul extern: HSBC (a pierdut doar 4 pozitii si s-a clasat pe 27), compania Visa (aparitie noua, intrata direct pe locul 100) si American Express (si-a pastrat locul 15), cele trei fiind capabile sa depaseasca criza creditelor datorita valorii de brand.

H&M (22), Thomson Reuters (44), BlackBerry (77), Giorgio Armani (94), Marriott (96), FedEx (99) si Visa (100) sunt brandurile care au intrat pentru prima oara in top.

Pentru a fi inclus in lista Best Global Brands, fiecare brand trebuie sa castige cel putin o treime din profit in afara tarii de origine, sa fie recunoscut in afara bazei sale de clienti si activitatea de marketing si datele financiare sa fie disponibile public.

Categorii:News

Etichetat ca:, , , ,

3 răspunsuri »

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s