Romanii, receptivi la campania bluetooth de la metrou

Vorbeam saptamana trecuta despre proiectul “Dematurizarea”, implementat de Orange si LG, dupa o idee F5 X-Media, care a utilizat si tehnologia bluetooth push pentru a-si extinde aria de promovare. Conform datelor MVcom, peste 15% din cele 240.000 de telefoane interogate de server au receptionat cu succes clipul campaniei.

Semn ca uneori, caracterul non-instrusiv al publicitatii constituie un avantaj pentru cei care decid sa investeasca in altfel de publicitate decat cea clasica.

2 răspunsuri »

  1. Cifrele prezentate in acest articol mi se par foarte exagerate. In primul rand se contrazic la greu spunand ca au interogat in total (6 zile) 240.000 de tel. din care 15% au primit videoclipul. Asta inseamna vreo 36.000 in total si ei zic ca media a fost de 35.000 PE ZI.
    2. Conform unui studiu EuroMedia din 2006 in statia Piata Universitatii traficul e de vreo 116.000 de calatori PE LUNA. Asa ca ne poate explica cineva cum au reusit ei sa prinda 240.000 de calatori cu Bluetooth activat in 6 zile (din care 3 libere).
    Stiu si eu ca se exagereaza cifrele din comunicatele astea dar de data asta au exagerat dincolo de limita decentei.

  2. Mihai,

    Metroul bucurestean transporta in jur de 500.000 de calatori zilnic, in prezent.

    Cu siguranta ca datele tale nu mai sunt de mult actuale.
    In plus, Euromedia nu a facut niciodata un studiu de trafic de-adevaratelea. Ei au masurat doar audienta potentiala in diferite statii. Au facut asta folosind un mesaj anume, o campanie pilot, adica.

    Cifrele sunt cat se poate de reale !

    Telefoanele pot fi identificate/individualizate pe baza codului de fabrica, unic, pe care server-ele MVcom-BLUETOOTH le extrag cu ocazia fiecarui contact/transmisie.