Warner Bros propune un nou concept publicitar: Catvertising

Vinerea trecuta, pe 13, cea mai ghinionista zi din calendar, cel putin pentru superstitiosi, a fost o zi norocoasa pentru cei de la Warner Bros. Grupul a lansat o campanie publicitara in care a folosit pisici negre pe post de panouri publicitare mobile, pentru a promova noul lor joc video F.E.A.R. 2: Project Origin.

fear-2-gaming-advert-animal-3

Campania sustine ca in momentul de fata, pe langa criza, oamenii traiesc si mai periculos intr-o zi de vineri 13.
Jucandu-se cu sentimentul de frica si paranoia, Warner Bros. a imbracat mai multe pisici cu un fel de trocou croit special pe care era imprimat titlul jocului.

Daca mai tinem cont si de statisticile care spun ca britanicii sunt destul de superstitiosi cand vine vorba de vineri 13, nu ne ramane decat sa aplaudam ideea campaniei. In plus, mi-a dat de gandit, daca nu cumva cainii vagabonzi de la noi ar putea fi folositi intr-o campanie sociala. Daca aveti idei cum am putea exploata „fauna” bucuresteana in scop publicitar, va astept cu un comment.

Categorii:Campanii

Etichetat ca:, , , ,

3 răspunsuri »

  1. Salut,

    Te-am barait la cap prin vara cu ideea de vopsea cu memorie.
    As vrea sa ne intalnim si sa discutam mai pe larg!

    Nr meu de tel este 0751751186.

    Ms
    Silviu