X-Bk: ideea castigatoare la Marketing Arena

E placut sa castigi!

E placut sa ai o idee, o viziune solida in spatele ei, s-o pregatesti in liniste si cu convingerea ca are potential si dupa aceea, binenteles, sa primesti si confirmarea publicului.

X-Bk, pasul urmator in domeniul e-reading a fost ideea prezentata alaturi de amicul meu Dan Petre de la D&D Research, la concursul de idei inovative de marketing (Marketing Arena) in perspectiva lui 2010, concurs desfasurat la finalul evenimentului Marketing 360, organizat de Evensys.

A fost cu-atat mai interesanta competitia, cu cat s-au inscris in concurs idei sustinute de nume extrem de sonore din industria de marcom. Amintim dintre acestia pe domnii Stefan Chiritescu (Head of Planning, Graffiti BBDO), Teodor Cucu (Head of Strategy, GMP), Claudiu Dobrita (Creative Director, Grey Worldwide Romania), Lorand (Boti) Balint (Head of Brand Communication, Leo Burnett Romania), Bogdana Butnar (Managing Director, MRM Worldwide Romania) si Bogdan Manea (Managing Partner & Creative Director, Brightness).

Ce aduce nou de fapt X-Bk si ce anume a facut castigatoare aceasta carte digitala, este rezolvarea unei mari probleme a cartilor in format digital: pirateria.

Cartile in format digital se pirateaza la greu. X-Bk transforma acest dezavantaj intr-un mare AVANTAJ!

X-Bk sunt concepute sa suporte contextual advertising. Practic e vorba de o noua forma de Product Placement. Asa vin fonduri de unde pot fi sustinute costuri privind reeditarea oricarei carti in acest format: X-Bk. Cred ca un astfel de produs poate fi atractiv pentru marketeri pentru ca in cazul cartilor target-ul este mult mai nisat decat in cazul altor categorii.

Va astept deci sa cumparati reclama in primul nostru X-Bk. Lansam curand o dezbatere in privinta alegerii titlului.

Pana una alta aruncati aici un ochi peste prezentarea sustinuta aseara.

3 răspunsuri »