Esquire da drumul la Augmented Reality

Esquire, stiti si voi, e o revista pentru barbati, pe care, daca nu o citesti pana la 25 de ani, cu siguranta o sa te inspiri din ea dupa 30. Nu e cu multe gagici goale, e mai degraba pentru cei care prefera sexul cultivat celui frumos.

Iar numarul curent din State vine cu o surpriza „techno” sarita de pe calapod, altfel nici nu ajungea la noi pe blog. E vorba de numarul care implica Augmented Reality. Si nu e promovat de o tipa cu sanii goi, ci, pentru veridicitate, oamenii au ales chiar pe redactorul sef sa se ocupe de asta.

Cum ce e aia „augmented reality”? E noua fitza, dar nu de Dorobanti ci, de Soho si Lower Manhattan, momentan. E o modalitate prin care userul poate interactiona cu brandul mai SF decat ti-ai putut imagina vreodata.

E folosita deja in multe aplicatii, si nu numai pe PC ci si pe I Phone. Despre ce poti face cu Esquire aici, iar despre AR in general aici. In caz ca va intrebati cum ar folosi asta in advertising, aici e un exemplu excelent.

1 răspuns »