articol de Marian Costache
V-ati pus vreodata problema de ce anume un vizual in miscare atrage atentia mult mai puternic decat unul static? Ei bine, se pare ca asta tine exact de modul in care e construit creierul nostru. Cu alte cuvinte, tine de “aparatul de atentie” prin care traim pur si simplu experienta strazii. Orice piesa in miscare, ce iese din peisajul stradal obisnuit, e de natura sa ne atraga atentia chiar si atunci cand se afla la periferia campului nostru vizual. Mai mult decat atat, dupa ce am observat-o, ne centram in mod reflex campul vizual acolo, pe acea piesa in miscare, macar pana intelegem despre ce este vorba.
MVcom a derulat recent o campanie de outdoor-mobil pentru Cora, prin agentia Poster Plan. Campania s-a derulat dupa tipicul celor cu produse locomotiva, asa cum ne-au obisnuit dealtfel discount-erii.
Pana aici nimic special. Ce-ar fi insa de mentionat si constituie o premiera atat pentru MVcom cat si pentru Romania, ar fi tipul de mecanica implicata. Mai exact, bannerele cat si spoturile audio asociate au fost inlocuite zilnic. Fiecare echipaj parcurgea trasee asociate unuia din cele 3 magazine Cora existente in acest moment in Bucuresti (Sun Plaza, Pantelimon si Lujerului).
Preturile speciale la care faceau referire erau valabile doar o singura zi.
Mi-am permis sa aduc in atentia voastra aceste “mici” detalii care sunt de fapt cheia campaniei. Sa va mai zic si ca genul acesta de abordare este absolut imposibil de realizat pe altfel de suporturi?