Moartea Digitala: Vedetele isi inchid conturile pe Facebook si Twitter

De-a lungul vremii am vazut tot felul de campanii de cresterea a awareness-ului asupra problemei pe care o constituie SIDA.

Prima care-mi vine in minte e cea in care Bono a ajutat la pictarea in rosu si alb a doua obiective importante din Australia, Sydney Opera House si Sydney Harbour Bridge.

Numai ca, o campanie, pe cat de impresionanta, pe atat de fake, nu am vazut de mult.

E vorba de Digital Death, campanie ce ruleaza in SUA in momentul asta. Mai exact?
Mai multe celebritati au incetat sa posteze pe conturile lor de Twitter si Facebook orice fel de mesaj pana cand vor fi donati 1 milion de dolari catre BuyLife.org.

Spotul de aproximativ un minut pe care o sa-l vedeti mai jos arata mai bine decat un videoclip, are un scop nobil, dar sa-l vad pe Justin Timberlake cerand 10 centi ca sa-si redeschida contul de Facebook si Twitter, ma face sa strig, “Hell, No!”

Cu toate astea, in momentul in care scriu postul asta site-ul e la pamant, din cauza imbulzelii pe care au provocat-o cei care au vrut sa doneze pe site.

Semn ca exista internet si dupa moarte.