De ce trebuie sa cumperi “Buyology”

Autorul Martin Lindstrom este in acest moment un specialist avangardist de succes, oferind consultanta unor companii precum Mc Donald’s, P&G, Microsoft, GSK s.a.

Cartea sa precedenta “Branduri Senzoriale”, Brand Sense, oferea din plin o viziune MULTISENZORIALA asupra comunicarii si a fost declarata de Wall Street Journal drept una din cele mai bune 10 carti de marketing publicata vreodata!

Martin spunea despre Buyology, ca este “propria sa aventura prin teritorii virgine, pe care nimeni nu le-a mai exploatat pana acum, intr-o asemenea masura”.

Product placement-ul, publicitatea subliminala sau la tigari, felul cum si de ce apare sexul tot mai explicit in publicitate, sunt doar cateva din subiectele tratate in Buyology, dintr-o perspectiva neurofiziologica.

Cartea este intr-adevar pentru toata lumea, fara sa fie o lucrare exclusivista, este insa una extrem de utila, pentru ca parcurgand-o veti intelege cum Advertisingul, utilizand tehnologia, se departeaza treptat de empirism, devenind stiinta pe bune!

Parerile de pe acest blog reprezinta viziunea companiei MVcom. Orice feedback din partea dumenavoastra este binevenit.