Generatia „Gotta Share!”

Omul „Share” traieste doar pentru altii. E apostolul anilor 2000. Cel care se face punte intre lumea stramba a internetului si dreptii oameni din lumea reala, cu care, din pacate, nu mai tine legatura decat la nivel de…share.

Generatia „Share” s-a nascut dintr-un Sms promotional si a crescut printr-un post cat cei dinaintea lor intr-o mie de conversatii reale.

Fara sa-si dea seama, omul „Share” devine un pixel intr-o baza de date, magar pe spinarea caruia se face transferul de informatii in prezent. El ia linkul si-l da mai departe, fara sa tina cont de sfatul medicului, care zice ca e bine sa mesteci bine inainte de a inghiti.

Omul „Share” twittereste de langa tine la pisoar, „Frate, e super tare clubul asta, au mega bude aicisha”, e pe facebook langa tine la plaja, „stau pe cearsaf, citesc si soarele ma alinta la malul marii” sau chiar cu tine in pat: „inca o relatie nereusita de o noapte, voi pe unde sunteti”?

Omul „Share” e ala pe care nu ai vrea sa-l cunosti neaparat de aproape. Daca are ceva sa-ti zica, ti-o posteaza oricum pe wall.

Cum il recunoasteti? Simplu, uitati-va la clipul asta:

via Nihasa.

Parerile de pe acest blog reprezinta viziunea companiei MVcom. Orice feedback din partea dumenavoastra este binevenit.

Categorii:Online

Etichetat ca:, , , , , , ,