We Invent. Do you?

Am citit recent un articol despre workshop-ul “Graffiti – the next 20 years” si am ramas absolut placut impresionat de cateva dintre declaratiile d-lui Cristi Burci, fondatorul Agentiei Graffiti BBDO.

Nu ma asteptam, cu atat mai mult cu cat pe dl. Burci l-am perceput mai mult orientat catre strategie la nivel inalt si jocuri in mediul politic.

Este pentru prima data cand un personaj atat de influent spune lucrurile atat de clar, recomandand profesionistilor din advertising sa inceapa sa-nteleaga tehnologia, sa abandoneze spiritul boem, in asteptarea de comenzi de 50.000EUR/spot si sa livreze continut si respectiv campanii pe mediile catre care este acum receptiv consumatorul.

Sunt curios ce ecou si mai ales ce urmari in politica Agentiei Graffiti va avea punctul de vedere al d-lui Burci, mai ales ca domnia sa nu scoate si inteleg ca nu vede Romania in afara Europei!

Prin urmare, a venit momentul sa inovam daca nu suntem in stare chiar sa inventam. Altfel, advertisingul neadaptat consumatorului se va stinge.

Este de fapt acelasi tip de “challenge” care l-a incercat pe homo sapiens sapiens de la Comuna Primitiva incoace … “Innovate or Die!”

Parerile de pe acest blog reprezinta viziunea companiei MVcom. Orice feedback din partea dumenavoastra este binevenit.