Nu te apuca de gatit cand esti beat! Asta e mesajul unei campanii initiate de Serviciul Pompierilor din Noua Zeelanda. Ce ne intereseaza, de fapt, e felul in care aceasta “sociala” a ajuns la consumatori.
Cu stickere plasate in pisoare, care isi schimba copy-ul in timp ce barbatii urineaza pe ele. Asta, pentru ca in urma unui studiu s-a constatat ca barbatii sunt cei care se apuca de obicei de gatit cand vin beti acasa.
Agentia care a intrat cu campania in bude la baieti e M&C Saatchi.
De ce ne place aceasta campanie:
– are acea componenta de interactivitate, cat sa-i testeze agilitatea consumatorului. Oricat de captiv ar fi omul in toaleta, daca-l pui si la lucru, se cheama ca e o campanie care merge.
– e foarte curajoasa, chiar daca vine din partea unei institutii de stat.
– nu e crancena, nu e o amenintare cu moartea, ci mai degraba un fel de a-ti comunica haios ca nu ar fi frumos sa te prajesti de viu cand ajungi acasa
Categorii:Campanii, Indoor, Neconventional
1 răspuns »