Volkswagen s-a bagat pe augmentata

Volkswagen Canada s-a folosit de realitate augmentata pentru a da viata celei mai noi campanii pentru modelul Beetle 2012.

In realizarea campaniei, cei de la Red Urban Canada au introdus markere AR in panourile din oras, ce pot fi detectate de iPhone-uri si iPad-uri, incat userii sa poata urmari animatii in timp real cu cel mai nou model Beetle.

Animatiile pot fi accesate pe panourile din Toronto, piata Dundas, precum si pe bus shelterele din Vancouver si Toronto.

Campania e sustinuta si de o componenta online care va rula pana pe 26 noiembrie. O aplicatie gratuita poate fi downloadata si de pe site-ul http://www.vwjuicedup.ca, iar userii pot vedea animatiile si accesand canalul de You Tube al Volkswagen Canada.

Parerile de pe acest blog reprezinta viziunea companiei MVcom. Orice feedback din partea dumenavoastra este binevenit.

2 răspunsuri »

  1. Super tare, aproape mereu campaniile pentru masini au reusit sa vanda bine masinile concurentei sau alte produse.
    Sa urmarim sa vedem cum vor creste vanzarile la iphon si ipad in Vancouver si Toronto :))

  2. Interesant punct de vedere !
    Noi credem, insa, ca au vrut sa seteze ca de obicei un standard, mai ales ca modelul e absolut singular, „iconic” si le permite.
    Nu e prima data cand Volkswagen comunica Neconventional