Duminica trecuta, adica a Pastelui, am ales sa alerg Maratonul de la Rotterdam, impreuna cu un grup de alti cativa “muscati” de microbul alergarii. Din acest motiv am foit prin Olanda, pe ici, pe colo, vreo cateva zile.
O vizita in Olanda este mereu educativa, asa ca am fost atent la diverse chestii interesante, mai ales pe partea de comunicare.
QR codurile, despre care am scris destul de des in ultima jumatate de an, nu mai reprezinta de mult vreo revelatie, de factor WoW. Sunt o reteta moderna si actuala de abordare a consumatorului. Ceea ce m-a surprins insa foarte mult a fost nivelul lor de penetrare.
Pornind de la promovarea unui microsite sau a unei aplicatii specializate, pana la indrumarea catre un “Audio Guide” sau catre link-uri specializate in Gradina Botanica, totul este posibil.
QR codurile par ca sunt peste tot, la dimensiuni variate si cu utilizari multiple.
Sigur ca si olandezii mai dau gherle si pun la o inaltime corespunzatoare etajului trei sau patru, un cod la dimensiuni neadaptate s imposibil de scanat. Acesta a fost insa un caz izolat, vazut intr-un singur loc, pe un billboard care anunta un film. Am pus exemplul aici ca sa mai ridic moralul companiilor de pe la noi, care fac asta in mod curent…
Categorii:Mobile, Neconventional, Outdoor
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.