Scent Marketing, QR coduri si Social Media intr-o campanie Lipton Ice Tea

Lumea se schimba si rolul nostru ca specialisti in Marcomm este sa anticipam aceste miscari si sa venim in intampinarea consumatorului cu metode din ce in ce mai evoluate, care sa construiasca si apoi sa securizeze comunitati in jurul brandurilor pe care le promovam.

Campania

Lipton Ice Tea ne anunta cu ocazia ultimei campanii, parafrazand o replica celebra a agentului 007, ca “Primavara asta se poarta VERDE, CEAI VERDE”. Si are dreptate, chiar se poarta! Povestea intregii Campanii o gasiti aici, intr-un comunicat remis de companie.

Stim cu totii ca nu putem sa nu respiram. Facem treaba asta de peste 20.000 de ori pe zi si cu aceasta ocazie mirosim ce este in jurul nostru. Mai mult decat atat, in luarea deciziilor, locul doi ca si importanta senzoriala nu este ocupat de Auz ci de Miros. Daca nu credeti, intrati sa vedeti un grafic rezultat din studiul Brand Sense.

In plus, cu ocazia unui studiu pe care MVcom l-a administrat pe parcursul lui 2011, am aflat ca 79% dintre respondenti au amintiri olfactive inca de la varsta de 7 ani si ca 58,3% dintre aceeasi respondenti vad clar beneficii atunci cand brandurile comunica MULTIsenzorial. Toate aceste premise de ordin tehnic au constituit pentru Lipton Ice Tea argumente pentru includerea componentei de SCENT Marketing in campania din aceasta primavara.

Impresiile

Impresiile culese despre campania derulata in magazine, mai exact despre felul in care au reactionat oamenii la dispozitivele MVcom-turboSCENT, au fost extrem de incurajatoare:

D.D.: Tinerii spuneau ca miroase foarte bine.

V.A.: Se uita lumea curioasa, aparatul atrage clientii.

V.B.: Miroase placut, precum ceaiul Lipton (banuim ca e vorba de cel cald).

C.A.: Sunt unii prin magazin care cauta mirosul si nu stiu de unde vine. Dupa ce afla nu mai pleaca de langa turboSCENT. Unii cumparatori stau langa stand datorita mirosului.

Despre cum va vinde pana la final aceasta campanie nu stim ce sa va spunem. Noi credem ca bine, dar asta-i deja alta poveste, pe care doar Lipton Ice Tea o stie. Promitem sa venim cu rezultatele campaniei, de indata ce le avem.

4 răspunsuri »

    • Multumim pentru feedback!
      Acesta este si rolul Scent Marketingului, pe de-o parte sa comunice atribute de produs iar pe de alta sa te pregateasca pentru restul mesajului, care in cazul asta este pe flyer sau Facebook. 🙂

  1. Eu am intrat in aplicatia de pe Facebook, Oracol 2.0! Foaaarte misto!