Dr.Like semneaza campania online Euromelanoma Day

Dr.Like a inceput colaborarea pe partea de social media cu Asociatia Dermato-Venerologilor din Centrul si Estul Europei pentru Cooperare (CEEDVAC), pentru campania Euromelanoma Day.

Pe data de 10 mai a fost lansata pagina de Facebook, www.facebook.com/euromelanomaday, unde a fost lansat si un concurs, intitulat “Alunita Ta”.

In cadrul concursului, adresat exclusiv liceenilor, userii trebuie sa posteze o poza cu o alunita de pe fata lor pe wall-ul paginii Euromelanoma Day. Cele mai simpatice 3 alunite vor fi premiate cu produse de fotoprotectie oferite de sponsorii concursului, La Roche-Posay si Eucerin. Concursul se va incheia pe 1 iunie, 2012.

Dr.Like va asigura pentru Euromelanoma Day consultanta online, intretinerea paginii oficiale de Facebook, precum si alte actiuni desfasurate online.

„Euromelanoma” este o campanie pan-europeana de preventie a cancerului de piele si isi propune sa furnizeze informatii despre preventia cancerului de piele si despre diagnosticul si tratamentul precoce al acestei afectiuni.

Dr.Like este un shop de creatie specializat pe online, dezvoltare si intretinere pagini de Facebook, copywriting si idei de promovare pe web.