articol de Marian Costache
Dupa criza laptelui din aceasta primavara, pare ca majoritatea detinatorilor de branduri din categorie, asteapta ca peste scandalul aflatoxinei sa se astearna uitarea si-atat. Ma rog, ar fi de inteles. Bugete de comunicare nu prea sunt, iar memoria colectiva are un orizont de aproximativ un an jumatate, deci poate ca-i mai bine asa…
Unii insa nu se lasa si vad in linistea relativa de-acum, o oportunitate. Danone, de exemplu, a recurs la instalarea in diverse retele, de setup-uri ce te duc cu gandul la o iesle cu paie si tot tacamul, mai cu seama ca exista si o componenta audio, simuland mugetul unei vaci. In timpul acesta Napolact ataca OOH intr-un mod absolut … cremos, punand toate categoriile intr-un singur cos sau mai exact intr-o singura campanie.
Daca ma-ntrebati pe mine, ambele campanii sunt de “telling” si mai putin de “doing”, desi “ieslea” lui Danone e ceva mai aproape de experiential si arata clar ca macar ei au pus ceva mai mult accent pe traditie, carte de vizita etc.
Mda, e ceva dar nu-i destul ca sa salveze consumul de lactate si probabil ca la ce “tavaleala” a fost in urma cu cateva luni, fara ajutor guvernamental, fara o campanie ampla cu bani de la stat adica, lucrurile vor ramane in continuare cam la fel.
Categorii:Campanii, Indoor, Multisenzorial, Neconventional, Outdoor, Proiecte Speciale
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.