Ieslea din Supermarket vs. Cremul cremos

articol de Marian Costache

Dupa criza laptelui din aceasta primavara, pare ca majoritatea detinatorilor de branduri din categorie, asteapta ca peste scandalul aflatoxinei sa se astearna uitarea si-atat. Ma rog, ar fi de inteles. Bugete de comunicare nu prea sunt, iar memoria colectiva are un orizont de aproximativ un an jumatate, deci poate ca-i mai bine asa…

Unii insa nu se lasa si vad in linistea relativa de-acum, o oportunitate. Danone, de exemplu, a recurs la instalarea in diverse retele, de setup-uri ce te duc cu gandul la o iesle cu paie si tot tacamul, mai cu seama ca exista si o componenta audio, simuland mugetul unei vaci. In timpul acesta Napolact ataca OOH intr-un mod absolut … cremos, punand toate categoriile intr-un singur cos sau mai exact intr-o singura campanie.

IMG_1183 IMG_1184 IMG_1186 IMG_1185

Daca ma-ntrebati pe mine, ambele campanii sunt de “telling” si mai putin de “doing”, desi “ieslea” lui Danone e ceva mai aproape de experiential si arata clar ca macar ei au pus ceva mai mult accent pe traditie, carte de vizita etc.

IMG_1213 IMG_1219 IMG_1223 IMG_3908

Mda, e ceva dar nu-i destul ca sa salveze consumul de lactate si probabil ca la ce “tavaleala” a fost in urma cu cateva luni, fara ajutor guvernamental, fara o campanie ampla cu bani de la stat adica, lucrurile vor ramane in continuare cam la fel.