Cum a intrat Hyundai in Cartea Recordurilor

Hyundai are o noua campanie de imagine, prin care este promovata inovatia din sanul companiei. Cu ajutorul mai multor masini Hyundai scrie un mesaj pe pamant, care poate fi vazut din spatiu. Nu aleg calea e-mailului, ci prefera sa scrie de mana, sau, mai bine zis, de cauciuc. Productia e impresionanta, chiar daca ideea cu masini care scriu mesaje am mai vazut-o anterior. Cand nu mai ai unde sa mergi cu un brand, cred ca ce-ti mai ramane e sa iesi cu el in spatiu. Si sa intri in Cartea Recordurilor, asa cum se intampla si in cazul de fata.

Normal ca exista si partea de sharing a campaniei, in care oricine intra pe un site dedicat poate sa-si trimita propriul mesaj in spatiu, la fel ca Stephanie din spot.

E fascinant ce productii de film se fac in ultima perioada, fiecare cadru din reclama asta ar putea fi foarte bine dintr-un lung metraj. Spatiul e spatiu, nava spatiala, nava spatiala, iar emotia e emotie. Totul pentru a demonstra ca Hyundai e un brand inovator. Cu viziune. Nu doar o alta companie de masini care incearca sa-ti ia banii inca o data la cativa ani, atat cat designerii si marketerii decid ca trebuie sa tina o masina. Iar daca judecam dupa cele 55 de milioane de views la clip, multi au halit-o. Asadar, sa cumparam Hyundai pentru ca te ajuta sa te conectezi cu familia din spatiu. Yeah, right.

Cum ar fi daca banii din productia asta ar fi fost bagati intr-o singura componenta a masinii, incat sa nu trebuiasca sa o schimbi inainte de a arunca masina? Altfel, ne invartim cu inovata in cerc, ca alea 11 masini in desert. Agentia responsabila de campanie e din Coreea si se numeste Innocean Worldwide.