Marketing medical cu doar 3 litere

National Blood Week nu are de data asta legatura cu ultimele episoade din Game of Thrones. E un eveniment caritabil din Marea Britanie care se tine intre 8 si 14 iunie, iar anul acesta a avut parte de o campanie de comunicare care merita toata atentia.

daily mirrot

Pentru a aduce la cunostinta opiniei publice lipsa donatorilor pentru grupele sanguine A, O si B, mai multe litere din nume importante de entitati comerciale si nu numai au disparut peste noapte.

De la Daily Mirror care a devenit D ily Mirr r pana resedinta premierului, stirbita si ea prin D wning Street sau BBC care au renuntat la cei doi “B” din logo, stunt-ul a atras atentia mai mult decat ar fi facut-o o campanie obisnuita.

downing street

In articolul de pe BBC unde am vazut stirea se mentioneaza si faptul ca spitalele au nevoie in special de donatori ale minoritatilor etnice, asiatici sau de culoare. Prin hype-ul creat cu hashtag-ul MissinType, autoritatile spera sa mai reduca cifra celor 200 de mii de donatori, necesari pentru a acoperi deficitul de sange.

Culmea e ca gaselnita britanicilor ma duce putin cu gandul si la o campanie romaneasca, facuta in urma cu cativa ani pentru pentru un restaurant, in care litera “E” lipsea din meniu, pentru a sublinia gustul natural al mancarii.