articol de Marian Costache
Dupa toate scandalurile legate de felul in care fast food-urile prepara mancarea si ingredientele pe care le folosesc, Burger King Japonia vine cu un produs desprins din filmele de groaza: burgerul negru.
Dedicat fanilor muzicii goth, celor care ar prefera sa se transforme noaptea in The Crow sau care-si vopsesc buzele in negru, noul produs, Kuro Burger, contine branza neagra, muiata intr-un sos negru, obtinut din “vopsea” de sepia, chifle obtinute din carbuni de bambus, piper negru, totul ca arate in felul in care arata.
Pe internet se duc lupte momentan cu privire la cat de sanatos e acest burger, fiind multe voci care spun ca acest Kuro Burger e mult mai sanatos decat cele clasice, care folosesc coloranti artificiali. Pana la urma, substantele care-l coloreaza vin din natura, mai precis, din bambus si din sepia.
Povestea nu e noua, anul trecut, in Singapore s-a vandut de asemenea intr-o editie limitata “negrutul”.
Categorii:Campanii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.