S-au anuntat reprezentantii Romaniei la Young Lions Design / Cannes

Doua tinere din Romania, Alexandra Bombita & Maria Guseth (aka Dorothy’s Slippers), s-au calificat in urma competitiilor de la The Alternative School pentru competitia Young Lions Design, ce va avea loc la Cannes in a doua jumatate a lunii iunie, se arata intr-un comunicat de presa. Ele vor concura pret de 24 de ore alaturi de cele mai bune echipe ale lumii, lucrand pe un brief cu vocatie sociala, dupa care vor participa la seminariile festivalului.

guseth

Anul acesta, echipa de Young Lions Design este sustinuta de Praecisio, importator si distribuitor exclusiv al lentilelor de ochelari Nikon in Romania, un brand premium de lentile optice dedicate vizionarilor cu stil.

Duo-ul de la Dorothy’s Slippers a trecut prin toate probele de competitie la nivel local, rezolvand cu succes atat briefurile de semestru, cat si cel de 48 de ore, lasand in urma alte 10 echipe.

Alexandra (copy & strategist) si Maria (art director) lucreaza la Leo Burnett, una dintre agentiile romanesti cu pedigree international.

Nikon Lenswear e un brand despre performanta facuta cu un firesc asumat. Si de aceea, pentru cunoscatori. In campaniile noastre internationale ne adresam vizionarilor, fie ei arhitecti, designeri, ingineri sau artisti de toate tipurile. Asocierea cu performerii romani in creativitate si cu atmosfera incendiara a Croisettei e in vibratia marcii noastre.

De-a lungul timpului Nikon a dovedit ca poate realiza produse de calitate remarcabila in cele mai extreme conditii. De la expeditii in zonele arctice salbatice pana la misiunile spatiale in necunoscut, Nikon a castigat statutul unui brand legendar. Astazi, compania continua misiunea sa: reproducerea clara, fidela si ultra-precisa a imaginilor, de la infinit de mare la infinit de mic! Experienta unica Nikon in combinarea suprafetelor optice complexe se utilizeaza si in conceptia lentilelor oftalmice. De aceea lentilele Nikon sunt recunoscute pentru desing-ul perfect, garantand o calitate a vederii excelenta.

Parteneriatul si sprijinul oferit Alexandrei si Mariei ne dorim sa le ofere toate sansele la o clasare cat mai sus pe podiumul Festivalului de la Cannes. Le dorim tot succesul Young Creativilor romani.” a declarat Theodor Pana, reprezentantul Nikon Lenswear in Romania.

Legat de experienta The Alternative School, dar si de asteptarile canneze, duo-ul a declarat:

De departe, multi ar putea sa vada doar niste echipe care trebuie sa rezolve briefuri. In realitate insa, scoala te poarta printr-un carusel de emotii si stari: te poti bucura prematur ca ai gasit „acea idee”, iar odata formulata intr-un board sa o urasti cu patos. Pentru ca mai apoi, 3 zile mai tarziu, dupa cautari in zadar, sa te intoci si sa descoperi ca de fapt conceptul intitial este exact ceea ce trebuie. Bipolaritatea este parte a unui parcurs: un antrenament de anduranta, perseverenta si determinare pentru a finaliza un proiect.” (Maria Guseth)

Ma bucur foarte mult de aceasta confirmare, mai ales ca aveam un „of” personal, ca acum doi ani nu am putut participa. Ma bucur ca am reusit sa fim consecvente, ba chiar am progresat putin: am intrat pe locul 3, am terminat pe primul. Aici a contribuit scoala cu ale sale briefuri. Cat despre Cannes, incerc sa privesc experienta cu multa responsabilitate. Simt ca trebuie sa confirmam si acolo (pentru noi, pentru scoala, pentru agentie), iar asta pune presiune. Dar sa nu ne pripim.” (Alexandra Bombita)

La jurizarile semestrului Cannes 2016, de la The Alternative School, au participat oameni de marketing si CEO, nume sonore din creativitatea locala si internationala: Luis Miguel Messianu (CEO Alma USA si jurat la Cannes 2016), Alvin Teoh (CD DDB Malaesia), David Khoo (CD, Chaos creative Malaesia), Hande Guler (CD, DDB Dubai), Theodor Pana (Marketing Director, Nikon Lenswear), Florentina Taudor (CEO Renania), Nicoleta Padure (CEO Media Concept Store si jurat roman la Eurobest si Dubai Lynx), Elena Hurjui (CEO, The Heraldist Cluj), Mihai Fetcu (CD, Geometry Global, premiat cu Gold la Cannes Lions 2015), Szabi Szekely (CEO Halcyon Mobile Cluj, multi-premiat in competitia globala de la FWA si jurat roman la Cannes Lions Mobile), Nir Refuah (CEO MRM / McCann, multipremiat la competitiile internationale cu focus pe creativitate digitala), Cristian Costea (ECD in Hamburg, castigator de trofeu Cannes Lions in 2015), Mihai Gongu (CD GMP, castigator de Grand Prix la Eurobest), Vlad Butucariu (Flio Stand / Studio Squash Rotterdam), Ioana Halunga (Creative, Havas Singapore).

The Alternative School se afla la cel de-al 11-lea an in care pregateste si trimite tineri creativi in cele mai acerbe competitii internationale, oferindu-le acestora si sansa specializarilor la cel mai respectat festival de creativitate la nivel global.

De-a lungul anilor, veteranii de la The Alternative School au adus Romaniei premii remarcabile: de 3 ori gold la Roger Hatchuel, bronz la Print, Gold la Cyber si Design, shortlist la Young Clients. Absolventii celui mai premiat MBA Creativ din Sud Estul Europei au continuat sa castige distinctii internationale si sa performeze, unii in agentii locale, altii in hub-urile creative ale lumii: Singapore, New York, Hamburg, Rotterdam, Londra, Amsterdam sau Rio.

Peste 250 de tineri romani au beneficiat in ultimii 11 ani de specializari la Cannes, Eurobest sau Dubai Lynx prin intermediul programelor The Alternative School.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s