Fix cand ne plangeam ca nu prea se mai intampla mare lucru in Bucuresti pe zona de proiecte speciale / publicitate neconventionala / outdoor ciudat, a aparut ceva sa ne arate contrariul.
Fix pe la Romana, la metrou, era cat pe ce sa ne intepam de noua campanie Ursus, prin care isi impinge in fata tricourile cu design shukar, lucrat pe spranceana. E de fapt o promotie la un site, pe care sa introduci un cod, dupa ce ai baut niste bere, ca sa castigi un tricou. Dar nu orice fel de tricou, ci unul din galerie. Pana una alta, outfit-ul asta aspirational e cocotat undeva sus pe o butaforie de cactus.
Semn ca e e cam greu sa ajungi la el, drept pentru care tre’ sa “intri in goana dupa”…si aici introduceti voi orice cuvant va trece prin cap. Vremea reclamelor pare ca a trecut in Bucuresti, oamenii incep usor sa inteleaga ca mecanismele de acum 10 ani nu mai reusesc sa-i pacaleasca, de aia, inca mai pun botul la unele cadouri, cu mentiunea sa fie si alea cat de cat pe gustul si limba lor.
Advertising-ul sau puterea celui care baga mai mult in marketing pare sa paleasca, pentru ca, intre timp, apar branduri indie, home brewed, apar berile facute mai cu atentie, care sunt cool de la sine, fara a scrie undeva pe eticheta ca sunt o bere kool.
Pana cand marketerii, copy-ii, clientii, directorul de agentie nu realizeaza asta, riscam sa ne mintim singuri in cerc ca advertising-ul chiar functioneaza. Eventual sa-i dam si un boost pe FB, care pentru multi devine publicitatea saracului. E timpul pentru inca o rotatie, a mecanismelor care sa ne faca sa cumparam cu drag tot ce e bun, nu tot ce e promovat. Iar felul in care multi vor alege sa promoveze, canalele de TV sau radiourile in care vor popma bani (multe din ele, mustind de programe de toata jena) vor fi definitorii pt. ce urmeaza. Hai sa incercam o adaptare la bun simt, sa vedem ce advertising va rezulta.
Categorii:Proiecte Speciale, Uncategorized
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.