Vodafone 4G aduce un aer fresh mobilierului stradal

Vodafone a lansat ditamai campania saptamana trecuta, e vorba de Supernet 4G+, ocazie prin care a mai facut un pas si in ceea ce ne intereseaza pe noi, mai exact outdoor-ul neconventional.

Statiile pe care le-a decorat la Iasi arata excelent si adauga inca o steluta pe neconventionalul care se intampla de cativa ani pe malul Bahluiului.

vdf1-cover-800

Niste casti imense acopera incepand de saptamana trecuta calatorii, iar noaptea statiile se vad si mai bine. Usor, lumea incepe sa se invete ca statiile nu mai sunt doar locuri in care astepti sa vina un mijloc de transport, iar acum sunt exploatate la adevarata lor valoare, fiind printre spatiile unde publicul e captiv si unde ai cateva minute sa-i livrezi mesajul.

Supernet 4G+ City include și acces la conținutul video exclusiv oferit de Vodafone România prin HBO GO, muzică prin Zonga, productivitate prin Office 365, precum și știri de business.

vdf4-full

Pe site-ul www.wink.ro am gasit si alte informatii despre campanie, cum ca proiectele de comunicare au fost implementate pe suportul Transit Shelters din portofoliul WINK, in stațiile de călători, iar WINK Public Multimedia s-a ocupat de proiectarea și asistența în producție pentru execuția căștilor supradimensionale.

14233516_1189481087780249_1039859411_o

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s