Am vazut recent in oras campania METRO – 20 de ani. Ne-au atras atentia cutiile plutitoare cat si panourile speciale. Am aflat ca de toata campania s-a ocupat Tempo Advertising si-atunci am adresat cateva intrebari d-lui Bogdan Ivascu, Group Account Director in cadrul agentiei.
Cum v-a venit idea campaniei?
Campania de 20 Ani este primul pas in lansarea noii platforme de comunicare METRO, aceea de sustinator al micilor afaceri. Prilejul aniversar ne-a permis in mod fericit sa contextualizam rolul METRO in peisajul antreprenorial romanesc. Astfel, am construit campania aruncand, mai intai, o privire inapoi, cu o poveste de succes a unui magazin mic ce a crescut cu METRO, din 1996 si pana in prezent. A doua executie este o incursiune in lumea Horeca, punand METRO in ipostaza de partener ce contribuie la evolutia din bine in mai bine a unui restaurant.
E o campanie care pune in prim-plan latura pasionala a romanului antreprenor. Am plecat de la observatia ca ownerii, oamenii din spatele afacerii, sunt niste oameni cu viziune si energie, ce au permanent nevoie de parteneri pe care se pot baza.
Este adresata exclusiv IMM-urilor? Ce constructie va asteptati sa ia nastere in mintea publicului? Este vorba de o campanie nationala? In afara de OOH exista declinari si pe alte medii?
Campania ii targeteaza in principal pe micii antreprenori romani, clienti traditionali METRO, oamenii care sunt, pe buna dreptate, coloana vertebrala a economiei romanesti. In subsidiar, insa, vorbim despre sustinere a acestor mici afaceri la modul cel mai larg posibil, nu doar de catre METRO. De aceea, ne adresam tuturor celor care sunt, intr-un fel sau altul, clientii acestor mici afaceri, fie ca vorbim despre buticul din colt sau restaurantul cu staif din centrul vechi. Pentru ca vrem sa constientizeze importanta antreprenoriatului in mentinerea bunastarii colective.
Din acest motiv, am plecat de la bun inceput cu o abordare 360, atingand absolut toate mediile de comunicare: TV, online, outdoor, neconventional. In parteneriat cu agentia de media OMD am dus campania in medii contextuale cu vizibilitate maxima, de la ecranele Cocor la branding metrou si autobuz, trecand prin diferite executii ambientale cu grad mare de memorabilitate, precum semnatura campaniei realizata din neoane.
Cat dureaza campania?
Campania se desfasoara in intervalul august – octombrie. In a doua jumatate a lunii septembrie, mesajul principal de aniversare va fi continuat cu Ziua Internationala a Micilor Afaceri, eveniment prin care vrem sa incurajam oamenii sa aprecieze importanta reala a antreprenoriatului si sa sprijine afacerile independente din apropierea lor.
Campania include o componenta de imagine (TV, radio, print, OOH, etc) prin care raspandim mesajul acestei zile unice, dar si un mecanism promotional care urmareste sa acorde un sprijin direct si palpabil micilor afaceri de langa noi. Business-urile participante la program primesc oferte speciale de ziua lor, si sunt invitate sa se inscrie pe www.ziuamicilorafaceri.ro . Oamenii vor putea gasi pe site toate magazinele si restaurantele participante, precum si promotiile pe care acestea le ofera clientilor lor in perioada sarbatorii, cu sprijinul METRO.
METRO Cash & Carry România a deschis primul magazin în Octombrie 1996, fiind şi prima companie care a introdus pe piaţa din România un nou sistem de vânzare – cash&carry. Încă de la intrarea sa pe piaţă, compania şi-a concentrat activitatea pentru a oferi clienţilor săi profesionişti o gamă variată de produse, cu un raport optim calitate-preţ.
Tempo Advertising este de 20 de ani o adevarată şcoală de publicitate care a definit creativitatea în România, formând numeroşi lideri ai industriei de publicitate de azi şi contribuind la creşterea a sute de branduri locale sau internaţionale, având în prezent un portofoliu care include branduri din cele mai vizibile şi provocatoare domenii: FMCG, financiar-bancar, telecom, media, retail, industria farmaceutica şi tehnologie.
Categorii:Campanii, Interviu, Neconventional, Outdoor, Proiecte Speciale, Uncategorized
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.