Si canadienii plang cateodata … dupa lapte

articol de Marian Costache

O societate care evolueza va pune in mai multe domenii un tot mai mare accent pe etica si integritate. Despre asta e vorba si in noua campanie DDB Canada pentru Dairy Farmers Of Canada (DFC), asupra careia ne-a atras atentia Dana Rakin, o veche prietena de-a noastra, dupa ce a vazut billboard-urile din gara centrala Union, din Toronto.

Studiind putin, am aflat ca prin aceasta campanie este pus pentru prima data sub luminile rampei laptele canadian, care este cel responsabil pentru calitatea inalta a produselor iubite atat de mult de consumatorii canadieni, dupa cum declara Victoria Cruz – Director de Marketing DFC.

Campania integrata a debutat cu filmul “The Dinner Party” care va aparea in cinematografe, la televiziune si OnLine. Filmul descrie printre altele un tablou al unei cine elegante. In film, intr-una din scenele statice, camera parcurge incet masa pentru a dezvalui expresii tragicomice ale invitatilor in clipa in care un bol cu branza fondue se varsa in poala unuia dintre invitati.

Scene din film sunt larg folosite in campanie. Sunt facute astfel inclusiv gif-uri animate pentru social media si OOH-ul digital. Scene cu oameni plangaciosi au fost folosite si in print, in bus shelter-e, ca de altfel si in gara centrala din Toronto, acolo unde Dana Rakin a vazut prima data panourile plangarete ale campaniei.

16667963_10154998266236489_216351176_o 16668031_10154998266206489_1482550221_o

Dana a spus despre billboard-uri dupa o observare atenta ca lacrimile vin de la niste mici cascade (similare celor de gradina) plasate in dreptul ochilor personajului, apa scurgandu-se incet apoi pe panou. Intre noi fie vorba, nu stiu care o fi efectul daca te uiti fix, pentru mai multa vreme la un astfel de panou. Plangi si tu or what?! Uite despre asta Dana nu ne-a spus.

16700640_10154996511291489_2126329705906239769_o

Campania a inceput in 16 Ianuarie si va dura 12 saptamani in English Canada iar toate elementele campaniei directioneaza publicul catre site-ul www.qualitymilk.ca unde oamenii pot afla mai multe despre standardele DFC si angajamentele fermierilor pentru a produce lapte de inalta calitate. Componenta OnLine a campaniei a fost asigurata de Tribal Worldwide Canada.

16709697_10154998266506489_676123273_o

Si daca in campania asta n-o fi vorba doar despre etica si integritate si-o fi vorba si despre temerile fermierilor canadieni, in privinta consecintelor de pe urma semnarii acordului comercial EU-Canada, ea e la fel de misto.

In rest stim deja ca “viata e complexa”, ne-a spus doar asta LD, unul din clasicii in viata…