comunicat
Andrei Cohn, Director de Creatie si Manager al Cohn & Jansen, va juriza lista scurta a lucrarilor inscrise la Cannes Lions, categoria Brand Experience & Activation.
Cu un background de Arte la capitolul educatie, Andrei a inceput sa lucreze in advertising la JWT in 1996. Sase ani mai tarziu lansa agentia al carei lider este pana astazi. In ultimii 20 de ani a castigat premii de creatie si eficienta in festivaluri locale si internationale. Pentru o perioada a regizat spot tv, dupa care a scris si regizat filme de scurt si lungmetraj, care au circulat in mai multe festivaluri locale si internationale.
In 2019 va avea premiera “Arest”, cel de al doilea lungmetraj care ii poarta semnatura.
In 2016, agentia condusa de Andrei a devenit posesoarea primului gold romanesc la PR / Cannes Lions pentru “Purity test – Aqua Carpatica”.
“Andrei Cohn este una dintre figurile legendare ale creativitatii romanesti de elita. Se numara printre putinii directori de creatie interesati de competitiile globale de gen la inceputul anilor 2000. Pana azi, vede in festivaluri un teritoriu fertil pentru schimbul de idei, nu unul pentru display-ul de egouri. Nu crede in lucrarile croite artificial, pe care le miroase de la o posta si are un apetit natural pentru solutii de substanta, implementate impecabil si generatoare de rezultat. Cu o cariera care a explorat cu success si regie si comunicare, Andrei va fi un jurat valoros in ecuatia evaluarilor la Cannes”, a declarat Teodora Migdalovici, ambasadorul festivalului in Romania.
Ceilalti evaluatori romani de shortlist cannez sunt Simona Simon – McCann PR la PR, Irina Stoleriu – Publicis la Media si Ioana Zamfir – Centrade Cheil la Direct.
Categorii:cannes lions, comunicat, Opinii, Uncategorized
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.