articol de Marian Costache
Oborul, oricat ar fi de cladire / spatiu / avanpost / piata aducand aminte de alte vremuri, ramane un centru important al vietii bucuresteanului. Radacinile de targuiala si de loc de intalnire le are bine infipte in istoria orasului de mai bine de un secol, dar cum a reusit sa se mentina si mai ales sa revina pe val e ceva ce merita trecut in cartile lui Ogilvy, cel putin.
Una din atractiile principale ale Oborului o reprezinta si celebra terasa de mici, unde se infrupta de la oameni de radio si tv, pana la omul de rand, care intre doua cumparaturi alege sa-si faca si vaccinul tot acolo, primind bonus un carton de mici cu mustar. Coada mai mereu aduce si ea aminte de vremurile pre decembriste, in care oriunde se dadea ceva, hop se forma imediat o coada, iar lumea se aciua instant. De cativa ani se intampla si lucuri mai urbano hipsteresti acolo, cateva petreceri cu DJ si lansari tinandu-se chiar pe terasa cu mici, care mai nou, cum se poate vedea si din poze, a trecut deja la 6G.
#branding
Brandingul care se intampla acolo e de zile mari, o combinatie intre MadMax si Matrix, in care lumea din underground isi da intalnire cu cei de la suprafata prin intermediul mesajelor scrise neglijent din spray de graffiti sau direct cu vopsea. Cei fara dinti in gura, pupatorii de moaste, votantii pe ulei si faina sau ce denumire s-a mai gasit pentru patura mai de jos, stau cot la cot cu vloggerii de fashion, intr-o perfecta armonie, pare ca diferenta de rang dispare cand la mijloc e mancarica. Sub sloganul Veni, Vidi, Micii 2 lumi isi dau mana si convietuiesc la kilometrul zero al targuielii de capitala.
In cazul unui atac aerian, fumul si muzica de pe terasa ar acoperi cu siguranta bombele, la fel cum in cazul unui blackout care ni se tot anunta la stiri, focul si veselia de pe terasa Obor ar putea sa continue in nestire. E brandingul care va dainui tuturor invaziilor si modelor, pentru ca e facut din inima, fara nici o campanie media, iar totul se duce viral. Va cadea tot farmecul doar atunci cand o agentie care vrea sa zica bine adevarul isi va baga creativii sa le upgradeze gardul cu mesaje culistice. Pana atunci, ramane o oaza de autentic pe care Skol o intretine la pachet cu gratarul de minune.
Categorii:Opinii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.