articol de Marian Costache
Zapada cazuta in ultimele zile la Bucuresti m-a transformat in pieton. Prin urmare, daca tot am facut pe turistul prin oras am zarit o campanie outdoor in care David Beckham lanseaza o colectie de lenjerie intima pentru barbati.
Campania este neconventionala nu prin abordare si nici prin suport, ci mai ales prin continutul din chiloti!
Ati putea zice : “ei si ce daca distinsul fotbalist endorseaza o colectie de izmene?”. Ok, aparent nimic in neregula. Sexul vinde, prin urmare si Beckham despuiat e pus pe ditamai cladirile cu un scop. Totusi, daca ai ceva timp sa-i studiezi chilotii, intelegi ca niciodata pe un barbat normal, o pereche de boxeri ca aia n-o sa stea asa. Ca sa nu scapam in trivialitati, sa zicem “perfect simetrici”.
Atunci, te-ntrebi in mod legitim,fie daca neregularitatile din poza au “cazut la montaj”, fie daca Beckham nu cumva lanseaza o colectie inovativa de chiloti cu cochilie de tabla?! In ambele cazuri variantele-s pierzatoare …
Dincolo de gluma, cred sincer ca asemenea vizualuri poti fi folosite doar pe suporturi mobile sau altele similare, la care vizualul e expus un termen limitat, in asa fel incat publicul sa n-aiba timp de analiza si rasete.
Gata, mesh-urile cu Beckham in Chiloti de Tabla nu mai sunt prin oras. Nu-ndraznesc sa ma gandesc ca ironiile noastre au scurtat campania …
Oricum pacat, fiindca mi s-a parut ca zaresc ceva melancolic in privirile catorva doamne, probabil fane David Beckham, in momentul in care scrutau zarea in directia pozitiilor, de unde pana mai ieri maretul fotbalist se expunea urbei doar in izmene. 🙂