Joi 29.05 a avut loc la Sala Ronda a Hotelului Intercontinental una dintre cele mai reusite conferinte de New Media organizate vreodata in Romania. Locatia, sala plina, punctualitatea invitatilor, sonorizarea, proiectoarele, internetul wireless, studioul de stiri Money Channel organizat in anticamera, astea ar fi doar cateva din avantajele acestui eveniment fata de multe altele organizate pana acum in RO.
Ah, era sa uit, cafeaua a fost excelenta!
In mod neasteptat, pentru un grup de presa atat de important ca “Realitatea-Catavencu”, organizatorii nu au desconsiderat “forta” blogger-ilor si i-au rugat sa promoveze evenimentul.
Foarte bine facuta aceasta promovare, atat pe fluxuri conventionale si mai putin conventionale. Cum spuneam, sala a fost plina!
In ceea ce ma priveste, pe partea de continut al prezentarilor am avut ceva de comentat. Am facut-o chiar la inceputul prelegerii mele. Cumva agasat de faptul ca New Media nu inseamna doar Telefonie Mobila si Internet am atras atentia ca noile medii abia acum se descopera. In tendinta globala, recenta, in care mediile vin catre consumator acestea vor viza excitatii ale tutror simturilor si nu doar audio-vizual asa cum “excita” acum.
Promit ca la o viitoare sesiune sa vin cu o lucrare in acest sens.
In privinta feedback-ului obtinut de pe urma prezentarii Motion Vision Communication reactiile au fost diverse. Unii au parut ca inteleg abia atunci ce inseamna publicitatea prin Bluetooth in varianata MV.com. Altii n-au inteles nimic iar pe unii, destul de putini din pacate, parea ca-i plictisesc cu niste detalii tehnice pe care le stiau de ceva vreme, de pe fluxurile de stiri unde am tot comunicat.
E clar ca nu ai cum sa multumesti pe toata lumea…
Per total a fost bine, la cat mai multe astfel de evenimente organizate de acest nivel si poate publicul va deveni cu adevarat interactiv asa cum se asteapta toata lumea si din partea noilor medii ce vor sa vina. Inca o data felicitari organizatorilor!
Categorii:Evenimente