Inca de la sfarsitul anului trecut am avut placerea sa constat ca voci avizate din piata anuntau relansarea cu mare fast a brandului de tara pentru Romania. Observati ca n-am spus nici “Eterna” si nici “Fascinanta”. Pur si simplu dupa scandalurile trecute ale acestui mare fiasco n-am indraznit…
Cu ocazia evenimentului “Inspire 2008” dl. Sorin Psatta de la Grafitti BBDO mentiona, intr-un fel extrem de original, ca oamenii sunt singura specie interesata de trecut. In concluzie, “amintirile noastre sunt martore istoriei in asa fel incat sa-i facem pe altii sa evite esecurile”. Prin prisma acestor consideratii 2008 este anul ROvertising-ului, cu alte cuvinte al branding-ului de tara.
Deoarece “bunele intentii” care paveaza drumul catre succes sunt multiple, se pare ca se mai asteapta inca o idee mareata, salvatoare. Daca aceasta va fi “Romania, pur si simplu surprinzatoare”, ramane de vazut.
Categorii:Campanii