Detenta lui Coliban la Moscova

Cand creativii pleaca din tara, te gandesti ca n-o sa mai auzi nimic de ei o buna perioada, ca au prins gustul strainatatii si urma li s-a pierdut.

Nu e si cazul lui Mihai Coliban, plecat in agentia BBDO Moscova. De pe IQads am aflat recent ca a facut anul trecut o campanile neconventionala pentru scoala de junior a clubului CSKA Moscova, unul dintre cele mai reputate cluburi de baschet din Europa.

Executiile? Stickere reprezentand mingi de bachet cu mesajul “Se cauta jucatori de baschet” si biletele cu coduri unice care permiteau accesul la concursul de admitere.

Ce e neconventional la aceste executii e ca stickerele au fost plasate atat de sus pe cladiri, astfel incat doar cei foarte inalti sau cu o detenta foarte buna le-au putut dezlipi.

Rezultate

Din 1500 anunturi printate, cu 18.000 coduri unice, peste 500 de copii s-au infiintat la proba de admitere, asta insemnand cu 37% mai multi participanti decat in anul anterior. Si toate astea cu buget de media 0.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s