Contele Frappula si brandingul de legenda

Cand am vazut titlurile, cum ca Starbucks s-ar fi inspirat din Romania cand a lansat cea mai recenta bautura, am zis ca-i o gluma. Asta da nume neconventional. De fapt, produsul e foarte pe bune, Frappula fiind inspirat din legenda lui Dracula, dar la felul in care suna, e clar ca are destul de mult a face si cu limba romana.

ia frappula

Din ce am vazut, bautura este lansata doar in SUA, dar cine stie, anul viitor ar putea sa intre si in meniurile romanesti de Halloween, sa ne sperie pe toti.

Frappula are in compozitia ei ciocolata, sos de culoare rosie (care imita, evident, sangele), lapte si gheata pisata, mocha si crema, sirop de fructe de padure.

Probabil va intra in istoria numelor care au dat-o putin in bara. Momentan, pe site-ul si pagina de FB din Romania ale Starbucks nu se spune nimic, deci totul se intampla peste ocean. Asteptam curiosi lansarea si in Romania, eventual cu un slogan tare, ca ala din poza.

Categorii:News

Etichetat ca:, , , , ,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s