Pe timpul Campionatului Mondial de Fotbal, Coca-Cola a desfasurat o campanie interesanta in Sao Paolo. Pe 2 panouri lenticulare din 2 statii de metrou, unde treceau zilnic 270 de mii de oameni, Coca-Cola a dat drumul proiectului The Wave.
Ce se intampla mai exact? Cand oamenii treceau prin fata panoului, suporterii virtuali de pe panou faceau valuri, exact ca pe stadion. Nu mai are sens sa va spun despre impactul campaniei, dar daca a ajuns la noi pe blog, e clar ca e unul din proiectele care au starnit buzz anul acesta.
Agentia care s-a ocupat de proiect este JWT Sao Paulo.
Categorii:Campanii, Neconventional, Outdoor
absolut fantastic. si cand te gandesti ca cel putin in Ro. ne jucam cu riglele lenticulare cand eram mici … acum a uitat lumea sa le mai foloseasca f buna idee
Chiar asa, uite cum o chestie tehnica simpla poate fi folosita pentru cresterea audientei !
spatii avem, public avem, tehnici simple (chiar si traditionale) exista pentru tot felul de neconventionale. sa fie de vina frica de nou a celor ce propun si apoi a celor ce accepta? (btw nu cred ca a costat prea mult daca ma gandesc la cat de ieftine sunt produsele cu tehnica lenticulara)
Imi vine in minte sustinerea Corinei Bernschutz cu ocazia ultimei conferinte SMARK (Strategii Media 2010), care pretindea ca managerii romani asteapta in continuare idei de advertising Neconventional recomandate din lumea civilizata, de oriunde aiurea dar numai din tara lor nu.
E clar ca daca vrem sa vedem mai mult Neconventional memorabil si la noi, ar trebui sa popularizam cat mai multe astfel de proiecte.