MVcom a adus Bluetooth-ul la a cincea editie ADfel

ADfel, singurul eveniment specializat de Publicitate Neconventionala a ajuns la a cincea editie si daca mergeti zilele astea pe motoare, il prindeti in plina desfasurare.

Noi, MVcom, participam anul asta cu un set-up ale carui elemente centrale sunt trei server-e BLUEpush, ce vor transmite pe toata durata festivalului calupuri cu stiri, in format .gif, intre care poate fi inserata Publicitate.

Serverele sunt controlate de la distanta, astfel ca stirile sunt improspatate zilnic, iar transmisia operata de ele este marcata de pop-uri care explica in detaliu schema de functionare a sistemului.

Desi pare ca Bluetooth Advertising-ul nu mai este de mult o noutate, MVcom, care opereaza sistemul de peste cinci ani, a venit de data aceasta cu o premiera.

Practic, pentru consumator, functionarea server-elor BLUEpush are in primul rand un caracter informativ. Acesta este tentat cu informatia “fresh”, iar ulterior i se comunica reclama, inserata intre stiri.