Trupa Faithless va aparea in primul “prommercial”

Duo-ul dance Faithless va lansa un clip promotional de 3 minute, sponsorizat de Fiat, care va fi difuzat in UK pe 15 august, pe toata durata pauzei publicitare din timpul emisiunii Big Brother, difuzata de pe Channel 4.

Clipul piesei “Feelin’ Good” va servi ulterior si ca reclama pentru noul Fiat Punto Evo.
Fiat spune despre acest spot ca este o premiera mondiala, avand si un nume special pentru el :“prommercial”. Pana acum au mai fost incercari in directia asta, cum ar fi colaborarea dintre Sting si Jaguar. Asta in cazul in care va intrebati ce cauta masina aia frumoasa in clipul “Desert Rose”.

Printre starurile pop care si-au imprumutat din vedetism brandurilor de masini se numara Victoria Beckham, care a fost anuntata recent ca fiind noua colaboratoare a noului “copil” de la Land Rover, Evoke, in timp ce Shakira a aparut luna trecuta intr-o reclama la Fiat.

Dupa premiera video-ului, din “prommercial” se va extrage un spot de 30 de secunde, care va rula pana pe 12 septembrie.

Directorul de marketing al Fiat Group UK spune ca nici un alt brand auto nu a mai creat pana acum un clip unde povestea sa fie scrisa cot la cot cu artistul, atat brandul cat si artistul fiind la fel de importanti in scenariu. Faithhless au declarat la randul lor ca e o premiera si pentru ei, dar ca nici nu mai stiu alta trupa care sa fi facut lucrul acesta.

Ca parte a campaniei, Fiat va lansa si o editie limitata “Feelin’ Good Punto Evo”. Campania a fost dezvoltata pe partea de creatie de agentia independenta Krow.