Zilele trecute am avut placerea, ca in cadrul unui proiect didactic, sa-i iau un interviu d-lui Conf. Dr. Dan Petre, profesor al Facultatii de Comunicare si Relatii Publice din Bucuresti.
Intr-o perioada extrem de agitata pentru industria Advertisingului, intr-un context inca grevat de criza economica, Outdoor-ul va trece curand printr-un amplu proces de restructurare, atat datorita schimbarii iminente a cadrului legislativ, cat si datorita nevoii de masurare a traficului si mai apoi a audientei.
Dan Petre puncteaza cateva idei interesante, in stilul propriu. Ramane de vazut cat de “fierbinte” va fi pana la urma, aceasta prima jumatate din 2011, pentru Outdoor-ul din Bucuresti si din Romania in general …
Fain interviul. Subscriu la parerea ca mediile nu mor ci se transforma, precum versul unei melodii a lui Margineanu.
Ok Irinel, deci Jana nu e moarta, Jana se transforma … 🙂
Poate ca da. Tehnologia preseaza continuu !