Desface Book

Heineken a avut o idee geniala, care, probabil a stat pe buza neuronilor tuturor, dar nimeni nu a stiut cum sa-i dea viata.

Desfacatorul de bere conectat la Facebook. Desfaci capacul si automat ti se creeaza event pe facebook, cu invitatie la o bere direct in locatia unde te afli in acel moment.

Mai nou, asta e marea disctractie a agentiilor de digital. Sa scoata facebook-ul in strada, in cazul de fata, sa duca interactivitatea pana in buricul degetelor cu care desfaci o sticla de Heineken.

Sa nu va mire daca in curand o sa vedeti in fata la universitate un wall pe care o sa va puna vreun brand sa postati mesaje cu creta. Ii zice literalism. Si in advertising prinde de minune.

Stiu, vi se pare ca viitorul a venit prea devreme. Sau am dormit noi prea tarziu?

Heineken – The Invite from Max Gebhardt on Vimeo.

Parerile de pe acest blog reprezinta viziunea companiei MVcom. Orice feedback din partea dumenavoastra este binevenit.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s