Stiai de tatuajul interactiv?

Brandul de whisky Ballentine’s i-a pus pe consumatori la treaba. Mai exact a mulat sloganul “leave an impression” pe o campanie care combina marketingul mobil cu arta tatuajului.

Campania a pus in legatura directa artistul tatuator K.A.R.L. cu vizitatorii online, in timp ce acesta tatua un client obisnuit.

Pagina de Facebook Ballentine’s a atras mii de vizitatori pe canalul de streaming pe care se transmitea executia unui tatuaj pe viu. Acestia puteau sugera culorile care sa fie folosite, precum si mici variatii de design.

Tatuajul care a fost folosit la filmare include si un QR code, ce odata scanat cu un smartphone afiseaza o animatie ascunsa.

Asadar, epoca tatuajelor cu sirena pe brat pare sa fi apus de tot. Iar singura sansa de a mai vedea si altceva pe langa sirena e sa mai tatuam rapid un QR code langa.

Parerile de pe acest blog reprezinta viziunea companiei MVcom. Orice feedback din partea dumenavoastra este binevenit.