Citeam recent un articol interesant, despre faptul ca in acest moment campaniile de QR advertising tind sa devina mainstream in State.
Pentru ca lansarea acestui canal este totusi de data recenta, este util sa cunoastem un top al greselilor curente, de altfel usor de evitat cand vine vorba de promovarea prin intermediul QR codurilor.
Copilaresti de-a dreptul mi s-au parut doua dintre aceste greseli, anume sa nu verifici codul inainte sa-l publici in campanie iar a doua, sa nu te asiguri ca ai semnal, acolo unde postezi QR codul.
Normal, se intampla ca de multe ori sa dam si peste QR coduri care ne duc catre site-uri neadaptate pentru mobil sau, si mai rau, dupa scanarea codului, care presupune un oarecare efort din partea userului, recompensa sa nu fie pe masura.
Mai exact, userul va primi un wallpaper sau va putea vedea un clip. Nu cred ca e destul. Daca tot l-ai facut pe om sa scoata smart-ul din buzunar, macar arata-i content valoros.
Si prin valoare inteleg premii, un content ascuns pe care nu-l poate vedea altfel, reduceri sau downloaduri gratuite, cu conditia sa nu fie wallpapere.
Categorii:Neconventional, Online
1 răspuns »