Beck’s toarna o campanie de artvertising

Beck’s lucreaza artistic. Dupa ce am consultat pagina lor de FB, unde apareau lucruri precum „Imaginatia ta poate depasi realitatea! Primul proiect de arta neconventionala.. bla bla”, am zis sa iesim in strada sa vedem exact despre ce e vorba.

Stiam ca in sticla plasata la Fantana la Universitate s-au „aruncat” artistii grafici Noper, Ghica Popa, Black Moon si Pisica Patrata. Campania „Vezi dincolo de eticheta”, varianta street view, presupune sa-ti bagi capul intr-un ecran si sa te uiti la arhitectura orasului altfel, probabil mai colorat, datorita artistilor mentionati. 

539933_557589234261756_1322511848_n

Suna foarte bine, ce-i drept. Sunt unele voci care spun ca ce face Beck’s acum a facut Grolsch prin 2010, in sensul ca au avut tot o campanie in care cam aceiasi artisti rupeau pisica patrata-n patru.

IMG_20130402_142806

Dar asta nu ne intereseaza neaparat. Eu, unul, cand am fost sa vad pe viu lucrarea de la Fantana era in revizii, dar cred ca mai e vreme. Cert e ca e o campanie neconventionala, asa ca salut ideea si, probabil, la urmatoarea Beck’s comandata o sa scrijelesc mai atent eticheta, sa vad ce e dincolo de ea.