Primul proiect QR code relevant pe 2013

Recunosc, din cand in cand merg cu metroul. O data, ca sa vad de ce aleg oamenii sa nu vada lumina zilei, si apoi, pentru ca stiu ca metroul e o zona publicitara interesanta.

Am mai scris aici despre proiectele Vodafone de la metrou, uite ca o fac din nou. Pentru ca mi-a atras atentia QR code-ul din imagine, felul in care e integrat mediului.

IMG_20130323_161542

Nu mai pare un broscoi urat de care fugi, ci chiar te invita sa scoti telefonul si sa-l scanezi. Simt cum usor, usor, zona de publicitate prin QR code-uri se dezvolta si la noi.

Noi, la MVcom avem la activ o campanie realizata pentru IQads prin care un QR code gigant a fost plimbat prin oras, invitand publicul la interactiune. Inca ma gandesc la modalitati ingenioase prin care sa-l introduc si mai adanc in mintea clientilor. Acum, revenind la proiectul Vodafone, ideea e simpla: impreuna cu Zonga Music, lumea isi poate descarca piesa zilei, direct din pasaj, folosind mobilul, scanand QR code-ul.

Fiecare melodie a zilei are codul ei personalizat in functie de stilul de muzica. Dar cel mai bine e sa scanati cu mana voastra si sa ascultati!

iqads qr codeMai multe despre ce face Zonga poti afla aici. 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s