OOH cu potential MULTIsenzorial

Imi place sa fac pe turistul prin Bucuresti. Mi se-ntampla relativ des. Vineri am dat o tura cu aparatul de fotografiat in mana si-am zarit cateva vizualuri cu potential MULTIsenzorial clar:

1.Spuma catifelata si gustul savuros de la Jacobs Velvet sunt atuuri importante si ar merita sa fie insotite si de miros, in procesul de comunicare, mai cu seama ca unele panouri sunt aproape de fluxul pietonal. Spuma este sugerata interesant printr-o productie speciala. Cred ca si-aici insa, lucrurile suportau o dezvoltare superioara, printr-o volumetrie ceva mai pronuntata.

IMG_3176         2. OBI vrea sa se “asocieze” cu o “primavara de neuitat” si face asta chiar deasupra capetelor trecatorilor. Din punctul meu de vedere succesul ar fi fost garantat de-o productie speciala, insotita de-un parfum floral. Sigur ca ne-am putea gandi chiar la aplicarea unor ghivece cu flori, direct pe panou. Poate asa trecatorii ar ridica privirile mai des catre cer si catre OBI…

IMG_3181       3. Noul Crispy Sandwich de la KFC, trona pe o prisma in intersectia de la Piata Unirii. Ma rog, era doar 2D. Cum ar fi fost ca bagheta sa fi iesit din context (3D)?! Ma gandeam ca daca in jur ar mai fi si mirosit cumva inspirat de ingredientele sale, trecatorii ar fi zabovit mai mult cu ochii pe vizual. Exista posibilitatea ca  acest miros sa fi patruns si-n masinile care opresc la stop, facand asteptarea mai placuta si mai … stimulativa.

IMG_3189       4. Nestea “trezeste primavara” in sufletele celor care merg cu transportul in comun. Productii speciale echipeaza statii de autobuz cu elemente simbolice care sugereaza activitati in aer liber. Un cocktail aromat de ceai verde & lamaie ar fi completat in mod placut mesajul.

IMG_3193       5. Campania Orbit “Ia-ti ADIO de la resturile de mancare” este poate cea mai ampla dintre toate cele prezentate aici. Mi-a placut din prima clipa si pentru altceva decat pentru potentialul MULTIsenzorial. Mi-a placut cum foloseste cuvantul ADIO, extrem de eficient in comunicare, dintr-o perspectiva de neuromarketing. In plus, mi-a placut cum NU foloseste mult text si mai ales cum pune accentul pe dezvoltarea unui “ritual”: MANANCI – BEI –MESTECI ORBIT. Revenind la perspectiva MULTIsenzoriala, recunosc din pacate lipseste mirosul desi unele vizualuri sunt foarte aproape de consumatori. Poate doar deocamdata, lipseste…

IMG_3201

Am incheiat plimbarea cu gandul ca in Marcomm lucrurile se-ndreapta catre construirea de mesaje cat mai complexe si cat mai studiate, iar implicarea cat mai multor simturi va intra curand in uzanta curenta.