Ad-ul de sub fusta lui Marilyn

V-ati uita vreodata sub fusta cuiva pe strada, in vazul lumii? Pentru cat?

Nu stiu daca aceasta campanie va ajunge si la noi, dar merita povestit. Pentru promovarea cartii Marilyn: Intimate Exposures, agentia Preuss und Preuss a ales cea mai cunoscuta ipostaza a blondei de la Hollywood, sub fusta cereia a lipit posterul ce anunta cartea de fotografii inedite.

In bataia vantului, fusta, combinata cu un paste-up de diva, devine automat centrul atentiei. Odata facuti atenti, oamenii se apropie sa cerceteze. E inca una dn acele idei cu buget minim, dar cu impact maxim. 

Sub fusta, pe langa informatile despre carte, userii cu adevarat curiosi si cu smartfoane puteau descoperi si un QR code. Credeti ca multa lume ar putea rezista tentatiei? Ia vedeti:

http://youtu.be/VXS48ngouuQ

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s