Cand rock’n roll-ul si publicitatea isi dau mana

Steve Seabury, ceratorul High River Sauces, e un veteran al industriei muzicale, fiind printre altele si autorul cartii Mosh Potatoes, in care vorbeste despre dragostea lui pentru mancare si rock. Provenind din epoca in care primele inscriptii cu “Parental Advisory” erau introduse pe albumele cu versuri deocheate, s-a gandit ca ar merge o campanie care sa dea o palma peste fata interdictiilor si tabuurilor de orice gen.

302477b364c7ce66e67f1202f5dee209Asa ca au iesit cateva ad-uri foarte indraznete, in care personajele principale sunt niste legume ilustrate in ipostaze erotice. Totul se bazeaza pe impreunarea a doua arome, desemnate de personaje precum The Explicit Flasher (ardeiul iute) sau The Explicit Dominatrix (ardeiul gras).

02424f96104bfa6141806d9f6b6982b9Si ca sa fie totul ca la carte, ni se explica intr-un body copy ca legumele din sosurile High River “asculta” timp de 200 de zile numai metal, un playlist care poate fi ales chiar de catre consumatori. Bonus-ul e ca poti vedea prin livestream cum legumele cresc efectiv pe muzica ta.

772aa486048d70236d169479cfabc4c7Cand vezi un slogan ca “A tantalizing blend of heat and flavour” si o ilustratie cu legume perverse esti pus direct in fata faptului implinit: sosul din fata ta e pentru tine sau nu va fi niciodata. Iar daca nu-ti place piperul in mancare, probabil nu vei pune “botul” nici la deocheatele ad-uri High River Sauces.