Pharrell Williams a facut inconjurul planetei cu doua cuvinte pe care le-a pus pe buzele tuturor: Lucky si Happy. Ghici care va fi urmatorul? Ramane sa vedem. Intre timp, el nu si-a lasat deloc din mana jobul de director de creatie, iar acum il gasim pe lista castigatorilor la Cannes (Grand Prix / Product Design), cu doua campanii cum numai el putea nascoci.
Intr-una a facut ce numai in proverbe se mai intampla: sa transformi gunoiul in ceva util. Prin firma lui, Bionic, a scos o colectie denim pentru G-Star, materialele folosite nefiind altceva decat deseuri oceanice din plastic.
Campania G-Star mi-a amintit de un articol scris recent, despre cutiile de bere goale din muntii Romaniei si despre lipsa de implicare a brandurilor in chestiune. O idee ca a lui Pharrell ar putea sa ne scape de ele, nu credeti?
Cealalta campanie de Grand Prix la sectiunea Cyber Lions / Cannes 2014 a rapperului american e legata de clipul de 24 de ore pentru piesa Happy, care a devenit in scurt timp viralul primaverii. Piesa, lansata initial pe soundtrack-ul filmului “Despicable me”, a capatat ulterior un videoclip cu durata de o zi. Vanzarile single-ului au explodat dupa lansarea clipului, lumea a innebunit si a inceput sa trimita in draci varianta lor de “Happy”, iar 20 martie a devenit oficial Ziua Mondiala a Fericirii.
El e omul despre care, sincer, pana acum 2 ani nu stiam mare lucru, dupa care m-a convins cu muzica, iar acum cu marketingul. Sa aveti o zi inspirata!
Categorii:Campanii, Neconventional
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.