articol de Marian Costache
Daca mi-ar fi spus cineva acum aproape 30 de ani ca voi reusi sa am un business construit pentru nascocit diverse, n-as fi crezut. Atunci, adica pe la extraordinara varsta de 17 ani, cred ca mi-a venit pentru prima oara ideea asta: cum ar fi sa inventez chestii?! Bine, nu eram atunci decat un pusti de clasa a 10-a sau a 11-a, cu o imaginatie bogata, asa cum cred ca erau foarte multi in generatia noastra. Minunata epoca de aur bloca totul in jurul nostru si ne lasa doar asta, imaginatia. Cred ca pe alocuri, p-aia de ne cotropisera ii ducea mintea sa doreasca sa ne controleze si asta…
Revenind, nu, nu credeam ca asa ceva poa’ sa tina. Prin urmare ma pregateam sa ma fac profesor, era mult ma plauzibil sa reusesc traind din meditatii. Scuzati-mi sinceritatea da’ asa erau vremurile atunci. Bine, nici nu stiam cat poate castiga un inventator si oricum nu-mi parea deloc serios asa un job…
Maine MVcom implineste 20 de ani. 20 de ani de nascocit campanii, modalitati de abordare, dispozitive si metode de comunicare, avand in spate MULTIsenzorialitatea drept tema centrala. Par multi ani da’ nu sunt decat poate pentru un business made in Romania. De fapt, nici nu stiu cand au zburat.
MULTIsenzorialitatea
Oricum, chestia asta cu MULTIsenzorialitatea n-a venit chiar de la-nceput. Atunci in ’94 lucrurile nu erau asa de nisate si sofisticate. Se vede de altfel si din imaginile in care am incercat de vreo saptamana si ceva sa punctam pe Facebook, toti acesti ani. Totusi, apetitul pentru altfel de publicitate a venit relativ curand fata de momentul zero. Si asa cum se vede clar acum, a venit ca sa ramana!
Stiu asta acum mult mai limpede, pentru ca anul asta noi implinim 20 de ani iar criza implineste si ea vreo 6 in Romania. Ce „vaccin” poate fi mai strong pentru un business, decat eventual o criza?! Clarifica orice dubii legate de directia de business! Cand resursele-s tot mai limitate si piata se contracta, daca nu esti in directia buna, imediat virezi.
O industrie macinata
Sigur e o industrie macinata, cu oameni tot mai ingrijorati si blazati si, asa cum spune si Razvan Matasel, cu prea multi contabili la putere. Dar daca directia e buna, asta e. E buna si gata!
In plus, anul asta am avut ocazia sa vad la Bucuresti doi profesionisti pe care-i respect si care mi-au dat indirect inca o data confirmari ca business-ul MVcom este in directia potrivita. Este vorba despre Christophe Morin si despre Martin Lindstrom iar daca astazi la aniversare sunt increzator, este si meritul lor.
Usor-usor brandurile si mediile de comunicare vor realiza pe de-a-ntregul ca cei carora se adreseaza sunt oameni si nu doar niste cifre de audienta si, ghiciti ce, oamenii astia au chiar 5 simturi si nu doar 2! Misto revelatie la 20 de ani, nu-i asa!
Hai cu urmatorii 20!
Categorii:Opinii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.