Gheara de Craciun a lui Maurice Lèvy

Maurice Lèvy, bosul Publicis Groupe, dar si acest Steve Martin al industriei de comunicare, a venit si anul asta cu o super idee de felicitare interactiva de Craciun, realizata de the Lost Boys Paris. Suntem invitati sa ne sincronizam smartphone-ul sau tableta cu laptopul, printr-un QR code, astfel incat sa culegem cat mai multe cadouri de pe masa bogata a lui Maurice. Astfel, discursul corporatist e transformat in joc, CEO-ul pune toate cartile pe masa, in timp ce noi ne jucam si donam.

maurice final

Aplicatia “The Very Good Wishes” aduce ceva natural in lumea inghetata a publicitatii de Craciun. Senzatia puternica e ca faci ceva cu mana ta, bine, cu telefonul sau tableta. Sa ai musai instalata o aplicatie de citit coduri QR, (poti incerca sa descarci, ca idee, QR Droid).Tu controlezi macaraua care culege ursuletii de pe masa de Craciun. Daca o sa va jucati cateva minute o sa vedeti ca unele item-uri pot provoca dezastre chiar si in lumea lui Maurice. Incercati de exemplu sa prindeti cu gheara lampa sau leul din stanga de tot.

Toata experienta are ca scop, de fapt, strangerea de bani pentru fundatia caritabila Make A Wish, activa in peste 50 de tari. Iar Mos Publicis le impacheteaza in timp ce tine si un fel de speech, peste care insa e usor sa sari.

De vazut si felicitarile anterioare, ca Human Youtube sau The More, The Merrier, bazata pe face recognition technology, ca sa intelegeti ce ne asteapta pentru 2016.