OOH pentru cascatul din tine

In urma nu cu mult timp scriam despre campania Jacobs si felul in care brandul a ales sa interactioneze altfel cu publicul sau. Se intampla tot la metrou, la fel ca in cele ce urmeaza. Hai sa vedem ce au facut brazilienii.

Potrivit unui studiu al Universitatii din New York, 70% din oameni casca atunci cand vad o alta persoana cascand. Motiv suficient pentru brandul de cafea Pelé de a da drumul unei campanii interactive care nu ne lasa indiferenti nici macar cand o vedem pe net:) Si voi cascati acum, nu?

Cei de la agentia Lew’Lara\ TBWA au ales un panou interactiv pentru a-si pune ideea in practica, la metroul din São Paulo. Echipat cu un senzor de miscare, barbatul din panou incepe sa caste de fiecare data cand o persoana se apropie.

Reactia vine imediat, iar dupa fiecare nou cascat, pe panou apare un mesaj din partea coffee shop-ului. Totul e asezonat cu promoterite care vin pe peron la partea de reveal, cu tavite de cafea, pentru cei care au interactionat cu panoul. Nu ati adormit inca, nu?