Moartea printului nu e una subita, dar iminenta. Festivalurile dedicate s-au imputinat, iar pentru agentii printul a devenit un moft, atunci cand nu avem de-a face cu promotii de pus in geam, la magazin. A fost inlocuit cu acel neutru si sec KV, care poate fi declinat pe orice, dar e facut in primul rand sa dea bine online, atunci cand brandul nu e unul ce se promoveaza exclusiv outdoor.
Asa ca e bine din cand in cand sa nu uitam mestesugul care presupune realizarea unui print de calitate, care sa transmita nepixelat mesajul, direct pe pagina revistei sau la un colt de strada, unde nu te astepti.
Campania sociala Cycle to Save a fost facuta de agentia RK Swamy din New Delhi si, uitandu-ne la ea, parca ne vine greu sa credem ca printul va disparea din publicitate, asa cum era el abordat in urma cu 10 ani. Cineva chiar a stat si a bibilit traseul biciclistului in jurul pinguinului. Pentru a-l salva, intr-un dans cu creionul si tableta, printro executie care nu va trece neobservata.
Efemeritatea FB si a tumblerelor pe care le updatam si aruncam zilnic a dus deja la o cultura publicitara de consum care merge mana in mana cu felul in care sunt si produsele promovate. Mesajul care se citeste printre randuri e “Cumpara azi, maine oricum tre’ sa-l arunci, ca venim cu ceva nou si vei fi demodat”. Asa si cu ad-urile: “Ia-l uita-te bine la el, dar uita, pentru ca maine vom avea o alta campanie, la fel de mediocra”.
In conditiile astea am preferat sa ne clatim ochii prafuiti cu executiile indiene.
Categorii:Campanii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.