Geometry a mai inscris un gol in poarta marketingului

Geometry Global Bucharest a pus-o din nou de o campanie tare. In prime time, cu audienta maxima, pentru ca “suportul” folosit in gaselnita asta de marketing e chiar fotbalul. Si uite asa au ajuns tricourile nationalei de fotbal sa aiba imprimate ecuatii simple in loc de numerele obisnuite. Prima aparitie a fost la antrenamentele dinaintea meciului cu Spania, iar de atunci stirea a facut inconjurul lumii.

frf 2

Nationala Romaniei isi face ultimele calcule inaintea meciului

Dar de ce se intampla toate astea? FRF lanseaza de fapt un manual alternativ de matematica pentru a combate “atat abandonul scolar, cat si perceptia ca fotbalistii au in general probleme cu scoala”. In el vor putea rezolvate probleme de matematica inspirate din fotbal. Manualul este pentru elevii de clasa a IV-a si va putea fi achizitionat de catre parinti si profesori in toamna anului 2016, insa un prototip vom putea vedea chiar primavara asta. Dupa rebrandingul nationalei de fotbal, care si-a trecut motive folclorice pe tricouri, trebuie sa admitem ca miscarea FRF nu e deloc mai prejos.

Geometry se ocupa din 2015 de FRF si uite ca lucrurile incep sa se vada. Doar sa nu trebuiasca  ne uitam la fotbal cu pixul in mana in loc de seminte.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s