Un brand de cidru, viralul saptamanii trecute

Saptamana trecuta a fost foarte buna pentru cidrul Smith & Forge. Lansat ca un filmulet de 3 minute si jumatate pe net, stunt-ul e dintr-alea bunele, in care te uiti si nu-ti vine sa crezi ce bine ies unele productii.

Ce s-a intamplat in mare? Agentia Thrillist l-a luat pe practicantul de CrossFit, Kenneth Leverich, si l-a machiat pana l-a facut de nerecunoscut, sa para de peste 80 de ani. Dupa care, a luat cu asalt aparatele de pe Muscle Beach, Los Angeles, sa le arate “saracilor” de acolo ce poate un mosulet sa ridice.

smith-and-forge-bottles-tankard-598x450

Si uite asa te apropii de suta de milioane de clicks pe FB, cu un make up excelent si cu tupeul de a filma reactiile oamenilor. Un fel de Lumea lu’ Gaita, dar mai bine. Acum, nu stiu exact cum se impaca cidrul ala cu masa musculara, dar nici nu mai conteaza. Important e ca a auzit juma’ de planeta de numele ala complicat. Asa ca, Strongbow, watch out!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s